اولین و بزرگترین فروشگاه آنلاین بلبرینگ در ایران

پرسش های متداول

مزایای عضویت

با ثبت نام شما می توانید به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش نموده و با اتصال به درگاه بانکی، پرداخت خود را انجام دهید. همچنین می توانید از کالاهای موجود در سایت پیش فاکتور دریافت کنید و به سوابق سفارشات و استعلامات خود دسترسی داشته باشید.
لازم به ذکر است جهت استفاده از بخش استعلام قیمت نیازی به ثبت نام وجود ندارد. شما می توانید با مراجعه به این بخش شماره برینگ، برند و یا ابعاد مورد نظر خود را ارسال نمایید تا پس از بررسی، پاسخ استعلام خود را دریافت کنید. البته توجه داشته باشید در صورت عضو نبودن سوابق استعلام برای شما ثبت نخواهد شد و بعداً به آن دسترسی نخواهید داشت.

  • بهرمند شدن از تخفیفات دوره ای شبکه بلبرینگ ایران که برای اعضا در نظر گرفته می شود.
  • دسترسی به سوابق سفارشات، استعلامات و پیش فاکتورها
  • دریافت خبرنامه دوره ای با موضوع تحولات جدید سایت و همچنین اخبار صنعت بلبرینگ
ضمانت اصالت کالا

کلیه کالاهای عرضه شده در شبکه بلبرینگ ایران اصل بوده و هیچ گونه کالای غیر اصل و بی کیفیتی در این مجموعه عرضه نخواهد شد. همچنین کلیه برینگ های عرضه شده توسط شبکه بلبرینگ ایران دارای ضمانت اصالت کالا می باشند. این ضمانت به شما این امکان را می دهد که کالای خریداری شده را در صورت مغایرت یا اصل نبودن تا ۴۸ ساعت بعد از تحویل با هزینه شبکه بلبرینگ ایران مرجوع نمایید.
ضمناً یادآور می شویم که هدف از تشکیل شبکه بلبرینگ ایران ایجاد بازاری شفاف برای همکاران، صنعتگران و تولید کنندگان عزیز کشورمان جهت دسترسی به کالای اصل با قیمت مناسب بوده است.

  • در صورت مغایرت کالای ارسالی با کالای سفارش داده شده و غیر اصل بودن آن، کالای ارسالی با هزینه مجموعه شبکه بلبرینگ ایران مرجوع خواهد شد و کل مبلغ پرداختی عودت می گردد. خریدار حداکثر می تواند تا ۴۸ ساعت پس از تحویل کالا نسبت به ارجاع کالا اقدام نماید.
  • برینگ هایی که از حالت آکبند خارج شده اند شامل ضمانت نمی باشند.
  • تنها محصولاتی که مستقیما از طریق شبکه بلبرینگ ایران به فروش می رسند شامل ضمانت اصالت می باشند.
ثبت و پیگیری سفارش

بله، شما با ورود به محیط کاربری خود و انتخاب مشخصات من می توانید بر روی گزینه ی مایل به تکمیل اطلاعات حقوقی برای خرید سازمانی هستم کلیک کنید و اطلاعات مربوط به سازمان (شرکت) خود را جهت دریافت فاکتور رسمی تکمیل نمایید.

با توجه به سابقه و خوش نامی واردکنندگان شبکه بلبرینگ ایران که از بزرگترین واردکنندگان این عرصه می باشند و همچنین با توجه به این که این شبکه دارای مجوز لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت است (نماد اعتماد الکترونیکی) شما عزیزان می توانید کالای اصل را با قیمت مناسب و با خیال آسوده تهیه نموده و از خدمات شبکه بلبرینگ ایران استفاده نمایید.
لازم به ذکر است نماد اعتماد الکترونیک پس از بررسی صحت اطلاعات ارائه شده از سوی فروشگاه اینترنتی و همچنین تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود و کسب کارهای اینترنتی دارای این نماد تحت نظارت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارند. برای مشاهده نماد اعتماد الکترونیک به صفحه اصلی سایت مراجعه نموده و روی لوگوی مربوط به آن کلیک نمایید.

با کلیک بر روی گزینه ی پیگیری سفارش در منوی بالای سایت و وارد کردن کد پیگیری فاکتور، می توانید از موقعیت کالاهای سفارش داده شده مطلع شوید. همچنین می توانید با ورود به قسمت سفارشات من در حساب کاربری خود، وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید.
در صورت نیاز نیز می توانید با تلفن های شبکه بلبرینگ ایران تماس حاصل نموده و از کارشناسان ما در این باره سؤال نمایید.

بله، برای این منظور شما می توانید با مراجعه به بخش استعلام قیمت و یا تماس با شماره های روی سایت، کالای مورد نظر خود را به همراه برند و تعداد درخواستی ثبت نمایید. کارشناسان شبکه بلبرینگ ایران پس از بررسی درخواست ثبت شده، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و در صورت موجود بودن کالا، قیمت را به شما اعلام خواهند نمود. در پایان در صورت مورد تأیید بودن، کالا برای شما ارسال خواهد شد.
همچنین لازم به ذکر است شما می توانید سفارشات خود جهت واردات بلبرینگ های خاص را در صفحه استعلام قیمت به ثبت برسانید تا پس از بررسی و اعلام قیمت، در صورت توافق، جهت واردات آنها توسط مجموعه شبکه بلبرینگ ایران اقدام شود.

به طور کلی پس از ثبت نهایی و پرداخت، امکان ابطال سفارش وجود ندارد، ولی تا قبل از آن شما می توانید کالاهای خود را در داخل سبد خرید ویرایش کنید، تعداد آن ها را تغییر دهید و یا حذف کنید. بعد از ثبت نهایی برای لغو یا تغییر فاکتور با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید تا در صورت امکان تغییرات مورد نظر شما اعمال شود.

کلیه کالاهای قرار گرفته در سایت شبکه بلبرینگ ایران موجود می باشند، ولی ممکن است به دلیل ثبت سفارش همزمان و یا سفارش با تعداد بیش از موجودی، موجودی کالا به اتمام برسد که در این موارد در صورت عدم امکان تأمین موجودی از منابع موجود، مبلغ پرداخت شده در سریع ترین زمان ممکن به حساب شما واریز خواهد شد.

پرداخت

اولویت با پرداخت آنلاین و اتصال به درگاه اینترنتی بانک می باشد، اما در صورت عدم امکان، شما می توانید مبلغ فاکتور را به صورت کارت به کارت و یا حواله به حساب شبکه بلبرینگ ایران واریز نمایید. لازم به ذکر است کلیه مبلغ، قبل از ارسال کالا دریافت می شود و تنها در صورت درخواست مشتری برای ارسال کالا با پیک، امکان پرداخت وجه در محل وجود دارد.

بله، بدین منظور شما باید قبلاً در سایت ثبت نام کرده باشید. هر پیش فاکتور به مدت ۴۸ ساعت پس از صدور دارای اعتبار می باشد و جهت پرداخت آن می توانید با مراجعه به پنل کاربری، قسمت سفارشات من بر روی گزینه ی پرداخت کلیک کنید.

از آنجا که روزانه درخواست های زیادی مبنی بر دریافت نمونه از شبکه بلبرینگ ایران می شود، ارسال نمونه بدون دریافت وجه مقدور نمی باشد.

ارسال

بنا به درخواست شما کالا از طریق باربری و یا در صورت کم بودن حجم کالا با پست ارسال خواهد شد. کالای ارسال شده توسط باربری ظرف مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد به دست شما خواهد رسید و کالای ارسال شده با پست نیز ۴۸ الی ۷۲ ساعت پس از ارسال تحویل خواهد شد.

کالاهای سفارش داده شده حداکثر تا روز کاری بعد ارسال خواهد شد

ویرایش حساب کاربری

با ورود به حساب کاربری خود وانتخاب گزینه ی (مشخصات من) در منو بالا، شما به اطلاعات خود دسترسی خواهید داشت و می توانید آن ها را ویرایش کنید.
لازم به ذکر است ایمیل شما یا همان شناسه کاربری قابل تغییر نمی باشد و در صورتی که به ایمیل خود دسترسی ندارید و یا آن را فراموش کرده اید، به دلیل حفظ امنیت اطلاعات کاربری امکان تغییر ایمیل وجود ندارد و شما باید مجدد با ایمیل دیگری ثبت نام کنید.

به آدرس crm.bearingnet.ir مراجعه نمایید و گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید. اکنون با وارد کردن آدرس ایمیل، ایمیلی حاوی لینک تغییر رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد. شما می توانید با کلیک بر روی لینک، رمز عبور جدیدی انتخاب نمایید. چنانچه ایمیل ارسالی را داخل صندوق پیام های خود نیافتید، پوشه Spam ایمیل خود را نیز چک نمایید.

۰/۵ (۰ بررسی)

فرم ورود به سایت

فرم عضویت در سایت