اولین و بزرگترین فروشگاه آنلاین بلبرینگ در ایران

همکاری شرکت SKF با دانشگاه Twente برای ایجاد یک مرکز تکنولوژی ویژه

طبق اعلام شرکت SKF این شرکت و دانشگاه Twente قصد دارند تا با همکاری یکدیگر، نسبت به ایجاد یک مرکز تخصصی ویژه برای انجام تحقیق و مطالعه بر روی روانکاری بیرینگ‌های غلتشی با گریس اقدام نمایند. اگر چه سابقه همکاری SKF با دانشگاه Twente به بیش از ۳۰ سال گذشته برمی‌گردد، ولی برپایی این مرکز تحولی بزرگ در روابط آن‌ها به شمار می‌رود.

پروفسور Dik Schipper که قرار است مدیریت این مرکز را بر عهده داشته باشد، در این باره گفت: «تحقیقات انجام شده طی سال‌های اخیر در دانشگاه Twente، درک ما را در خصوص نقش گریس در بیرینگ‌ها افزایش داده است. با کمک دانش جدید در این حوزه، می‌توانیم میزان اتلاف انرژی را کاهش و عمر سطوح روانکاری شده با گریس را بهبود دهیم».

طبق بررسی‌های انجام شده چیزی در حدود ۸۰ درصد از بیرینگ‌های غلتشی مورد استفاده در صنعت با استفاده از گریس روانکاری می‌گردند. بنابراین مطالعه سازوکار این روانکاری بهبود عملکرد این بیرینگ‌ها و افزایش عمر کاری آن‌ها را در پی دارد.

همان‌طور که در پست‌های قبلی نیز اشاره کردیم، با وجود کاهش فروش شرکت SKF در اثر بحران کرونا و برخی مسائل دیگر و احتمال تعدیل نیرو در این شرکت، SKF اعلام نموده که فعالیت‌های تحقیقاتی این شرکت همچنان پرقدرت ادامه خواهد داشت. به نظر می‌رسد که افتتاح این مرکز جدید نیز در همین راستا باشد.

۰/۵ (۰ بررسی)

آخرین مطالب

دانلود اپلیکیشن

وب سایت شبکه بلبرینگ ایران

جهت مشاهده قیمت و سفارش آنلاین انواع بلبرینگ به وب سایت شبکه بلبرینگ ایران مراجعه کنید:

وب سایت شبکه بلبرینگ ایران
BearingNet.ir

برخی از قابلیت های وب سایت شبکه بلبرینگ ایران عبارتند از:

– امکان مشاهده قیمت انواع بلبرینگ
– قابلیت جستجو بر اساس شماره بلبرینگ
– جستجوی پیشرفته بر اساس ابعاد بلبرینگ
– امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین یا تلفنی
– امکان استعلام قیمت بلبرینگ های خاص جهت سفارش واردات
– ارسال کالا به سراسر کشور
– امکان عضویت جهت اطلاع از تخفیفات و اخبار
– دسترسی به کاتالوگ ها و اطلاعات فنی انواع بلبرینگ

فرم ورود به سایت

فرم عضویت در سایت